Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By: Lara dizajn

About me and my dog

IME:stela
GODINE:12
VOLIM:pse, sve pasmine, ali najviše maltezere, jorkije i kavalirske španijele kralja charlesa
NE VOLIM:zlostavljače životinja(osobito pasa), originalno životinjsko krzno, tvrtke koje svoje proizvode testiraju na životinjama
----------------------
MOJA SLIKA(linacerek i ja):

IME:piko
GODINE:6 mjeseci
PASMINA:maltezer
VOLIM:žderati, igru, linucerek, svoje vlasnike
NE VOLIM:slušati, češljat se, samoću
NAJ FRENDOVI:maltezer riki, pudlica bepo, pekinezer bili,...
NAJ FRENDICE:maltezerica lina, maltezerica tilly, mješanka barica,...
LJUBAV:imam curu, maltezericu linucerek


Copyright © 2007. S.P.
Zabranjeno kopiranje sadržaja i
krađa slika bez pitanja autora.


Zašto je ovaj blog napravljen?

Napravljen je da sve obožavatelje pasa dovede u svijet najvjernijeg čovjekovih prijatelja - pasa.

Linkovi:

Pedigree

Hill`s

Royal Canin

Eukanuba

Pet centar

Noina arka

Psi za neznalice

Druga prilika

Prijatelji životinja

Pas

Vau Vau

Meke šapice


Blogovi koje čitam:

Dogs are the best

Psi zauvijek


Prijašnji postovi:

Novi blog

Psi

Čivava

petak, 24.08.2007.

Novi blog

Bok, ljudi, ja sam Stela i po deseti put radim blog o psima!Ovo neće biti običan blog koji će sadržavati popis pasmina i informacije o njima.Ovdje će pisati i o drugim, mnogo važnijim temama..Dakako, bit će puno stvari!
Nadam se da će vam se blog svidjeti!Postove ću pisati svaka 2-3 dana.
pussa

|Komentiraj 1| Printaj| #|